Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Hoe kan je je merk effectief laten groeien? En hoe kan je jouw reclamecampagne verder verbeteren om de groei te vergroten? De antwoorden op deze vragen vind je in deze whitepaper.

In de whitepaper 'Praktische lessen voor merkgroei volgens de How Brands Grow theorie' gaan we op de theorie van Byron Sharp en hoe deze in de praktijk kan worden toegepast. Daarnaast hebben we onderzoek gedaan naar deze theorie in de praktijk. Wat kunnen we hieruit leren?

Vul hieronder het aanmeldformulier in om onze whitepaper 'Praktische lessen voor merkgroei volgens de How Brands Grow theorie' te downloaden. We sturen je de whitepaper direct per e-mail toe.

Whitepaper aanvraag

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

Radio en televisie inzetten

Uit het onderzoek met merken met een hoog mentaal marktaandeel is gebleken dat de meest genoemde merken een combinatie van televisie en radio inzetten. Alhoewel je met televisie en radio vandaag de dag nog steeds het grote publiek bereikt, zijn er groepen die videocontent meer en meer online gaan consumeren. Dit zijn met name jongeren en lichte tv-kijkers. Merken met groeiambities kunnen deze groepen online bereiken, zodat zij alle potentiƫle klanten bereiken en daarmee kunnen groeien als merk.

Always on strategie zorgt voor een groei in het mentale marktaandeel

Daarnaast blijkt dat een always on strategie het beste werkt, maar dat er ook andere manieren zijn om ervoor te zorgen dat consumenten meer aan je merk denken en - om met Sharp te spreken - het mentaal marktaandeel groeit.

Wil je meer inzichten uit dit onderzoek en leren hoe deze theorie ingezet kan worden in de praktijk? Vul het formulier in en ontvang de whitepaper in je inbox.