Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Dit jaar viert Loeki de Leeuw zijn 50ste verjaardag. Uit onderzoek blijkt dat het reclameleeuwtje niet alleen leuk is voor de kijker, maar ook effectief voor de bedrijven die in een ‘Loeki-blok’ adverteren. Hoe werkt dit Asjemenou-effect?
NPO Radio 2 is wederom de grootste zender en heeft het marktleiderschap in handen in 10+ en 25-67. Ook NPO Radio 1 en NPO Radio 5 groeien in marktaandeel. Dat blijkt uit de luistercijfers van februari en maart die het Nationaal Luister Onderzoek (NLO)...
Vandaag zijn de luistercijfers van januari en februari bekendgemaakt door het Nationaal Luisteronderzoek (NLO). NPO Radio 2 blijft ruim aan kop in 10+ en 25-67 jaar. Ook alle andere NPO-radiozenders scoren goed en behoren deze periode tot de stijgers.
Hoe zorg je als nieuw merk dat je naamsbekendheid groeit naar 50%? BrandMR koos voor een campagne bij Ster, waarbij gedurende de campagne het budget van tv naar radio verschoof. Een succesvolle zet!
Wist je dat je met radio je websitebezoek kunt stimuleren én meten? Ikwilvanmijnautoaf.nl vertelt over de keuze voor radio én de resultaten van hun laatste campagne gemeten door de Ster Radiometer.
Vandaag lanceert Ster haar nieuwe campagne met hoofdrollen voor NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman. Met deze campagne zet Ster de deuren open voor alle bedrijven - groot of klein - die willen groeien.
De winnaars ontvingen de prijs vrijdagavond in een speciale uitzending van Omroep MAX op NPO 1 uit handen van schaatsster Irene Schouten. De zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Staatsloterij en PLUS supermarkt.
NPO Radio 2 begint het jaar als marktleider en NPO 3FM en NPO Radio 5 stijgen in 10+ ten opzichte van een jaar geleden. Dat blijkt uit de luistercijfers van december en januari die het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) vanmorgen heeft gepubliceerd.
Loeki de Leeuw viert dit jaar zijn 50ste verjaardag. Nog geen jaar geleden keerde de populaire reclameleeuw terug op de Nederlandse televisie. Recent onderzoek laat zien dat hij met open armen is ontvangen en dat Loeki zorgt voor meer waardering, aandacht...
Het is feest! Vandaag, op 24 januari 2022, viert Loeki de Leeuw zijn 50ste verjaardag. Precies 50 jaar geleden verscheen het vrolijke leeuwtje voor het eerst in de Ster-reclameblokken. Er is in de tussentijd van alles gebeurd, maar het belangrijkst van...
De luistercijfers november en december zijn bekend en NPO Radio 2 begint het jaar goed: de zender heeft het marktleiderschap weer in handen binnen de doelgroepen 10+, 25-54 en 25-67 jaar. Dit blijkt uit de cijfers van het Nationaal Luisteronderzoek (NLO).
NPO Radio 5 blijft groeien. De zender stijgt tot recordhoogte in 10+, 25-67 én kerndoelgroep 55+. Dat blijkt uit de luistercijfers van oktober en november, die vanmorgen door het Nationaal Luisteronderzoek (NLO) zijn gepubliceerd.
Ster lanceerde tijdens Ster Focus 2022 de nieuwe whitepaper 'Audiostrategie'. Heb jij 'm al gelezen? Geluid is namelijk een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes. Tijd om dit onderdeel te maken van je marketing- en communicatiestrategie!
NPO Radio 5 scoort ongekend hoog in 55+. Nooit eerder was de zender zo populair in zijn kerndoelgroep. Ook NPO Radio 2 groeit. Dat blijkt uit de luistercijfers van september en oktober, die vanmorgen door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) zijn gepubliceerd.
Veel bedrijven kampen met de uitdaging om goed personeel aan te trekken. Reden voor Cegeka om in 2021 te starten met adverteren op radio bij Ster. Eén van de resultaten: 258% meer bezoek op de site. Hoe dat kon? We stelden Yvonne Vossen, Marketing Manager...
Wat kan radio doen voor het werven van nieuw personeel? Cegeka ondervond het, mét effect: 258% meer bezoek op de site. Waarom koos Cegeka voor radio en wat heeft de campagne hen tot nu toe gebracht?
De luistercijfers van augustus en september zijn vanmorgen bekend gemaakt door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO). NPO Radio 2 heeft haar marktleiderschap moeten afstaan aan Q-Music, maar NPO Radio 5 blijft stijgen in alle doelgroepen.
Twee weken geleden riepen een aantal milieuorganisaties op om reclame voor vliegreizen, auto’s of benzine te verbieden. Geen verstandig plan, als je het mij vraagt. Als je reclame voor een product, dienst of mening verbiedt, verbied dan het product, de...
De luistercijfers van juli en augustus zijn vanmorgen bekend gemaakt door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO). NPO Radio 5 blijft doorstijgen en NPO Radio 2 zet markleiderschap voort in 10+.
Vanavond is bekend gemaakt dat Ster een bronzen AMMA Award heeft gewonnen in de categorie 'beste media-innovatie', met de inzending van de machine learning prognoses binnen de Ster Klantportal. We waren al trots op deze toonaangevende innovatie en AMMA...